El passat 21 de juny de 2013, coincidint amb la festivitat d’imposició de togues de l’Il·lustre Col·legi d’Advocats de Sabadell, va ser presentada als mitjans la nova campanya de publicitat institucional de la corporació, dissenyat per l’agència de publicitat iComunica. L’objectiu de la mateixa continua focalitzat a la tasca d’acostar més la professió al ciutadà i d’incentivar-lo perquè s’adreci a l’advocat, en el benentès que accions de promoció corporativa com aquesta només poden redundar en un benefici global dels col·legiats i col·legiades que en formem part, i també de la pròpia ciutadania.
Tal i com va destacar el Degà, Excm. Sr. Juan Antonio García Cazorla, aquest nou anunci vol reflectir que, «davant qualsevol problema jurídic, sigui de la naturalesa que sigui, hi ha una bona solució, per això ho hem resumit amb un exemple visual que d’una manera clara, concreta i ràpida ens porta d’un » embolic» a una solució.»
Segons va apuntar García Cazorla, aquesta nova imatge a volgut defugir la dramatització, per senzillament constatar la conveniència d’adreçar-se a l’advocat, i destacant que davant d’un problema cal «desentrellar-ne l’embolic» i actuar ràpid, i no esperar a que aquell es faci més gros.
També presenta una simbologia clara (fil groc) de trobar el camí adequat per a la solució del problema generat, sempre adreçant-se a l’advocat/da.
El responsable de publicitat institucional i diputat de la Junta de Govern, Sr. Josep Farnés, ha reiterat que la finalitat última de l’ICASBD amb aquestes accions de difusió i promoció de la professió no és altre que causar la impressió desitjada en els ciutadans i que, cada cop més, aquests entenguin i concebin la figura de l’advocat com la d’un professional proper i de confiança a qui acudir, amb plenes garanties, quan necessiten rebre assessorament o cercar una via de solució al seu embolic.